Unka Mangta Hun Jo Mangta Nhi Hone Dete In Urdu And Roman - Written Islamic Naats

ان کا منگتا ہوں جو منگتا نہیں ہونے دیتے


ان کا منگتا ہوں جو منگتا نہیں ہونے دیتے

میرے آقا مجھے رسوا نہیں ہونے دیتے

میرے ہر عیب کی کرتے ہیں پردہ پوشی

میرے جرموں کا تماشہ نہیں ہونے دیتے

اپنے منگتوں کی وہ فہرست میں رکھتے ہیں سدا

مجھکو محتاج کسی کا نہیں ہونے دیتے

بات کرتا ہوں تو آتی ہے مہک طیبہ کی

میرے لہجے کو وہ میلا نہیں ہونے دیتے

ان کا منگتا ہوں جو منگتا نہیں ہونے دیتے

میرے آقا مجھے رسوا نہیں ہونے دیتے

آپ کی یاد سے رہتی ہے نمی آنکھوں میں

میرے دریاؤں کو صحرا نہیں ہونے دیتے

حکم کرتے ہیں تو ملتے ہیں یہ مقطعے شاکرؔ

آپ نہ چاہیں تو مطلع نہیں ہونے دیتے

ان کا منگتا ہوں جو منگتا نہیں ہونے دیتے

میرے آقا مجھے رسوا نہیں ہونے دیتے

  • Unka Mangta Hun Jo Mangta Nhi Hone Dete In Roman


Un Ka Mangta Hon Jo Mangta Nahi Honay Dete

Mere Aaqa Mujhe Ruswa Nahi Honay Dete

Mere Har Aib Ki Karte Hain Parda Poshi

Mere Jrmon Ka Tamasha Nahi Honay Dete

Apne Mangton Ki Woh Fehrist Mein Rakhtay Hain Sada

Mujhkoo Mohtaaj Kisi Ka Nahi Honay Dete

Baat Karta Hon To Aati Hai Mehak Tayyiba Ki

Mere Lehjey Ko Woh Mela Nahi Honay Dete

Un Ka Mangta Hon Jo Mangta Nahi Honay Dete

Mere Aaqa Mujhe Ruswa Nahi Honay Dete

Aap Ki Yaad Se Rehti Hai Nami Aankhon Mein

Mere Daryaaon Ko Sehraa Nahi Honay Dete

Hukum Karte Hain To Mlitay Hain Yeh Maqtay Shakir

Aap Nah Chahain To Matla Nahi Honay Dete

Un Ka Mangta Hon Jo Mangta Nahi Honay Dete

Mere Aaqa Mujhe Ruswa Nahi Honay Dete